Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!

Klachtenbemiddeling

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk, één van de officemanagers of andere collega´s. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen.


Is uw klacht na bovenstaande acties niet opgelost, dan kunt u contact opnemen met de Ombudsdienst van de Federale Commissie “Rechten van de patiënt”. De ombudsman luistert, geeft informatie en bemiddelt om de communicatie te bevorderen en de vertrouwensbreuk tussen u en de zorgverleners te herstellen.

Opmerkingen

U heeft als patiënt niet alleen rechten, maar ook de plicht om zo goed mogelijk met de zorgverleners samen te werken. Geef hen alle nodige en gevraagde informatie, kom uw afspraken na en volg hun advies (medicatie, dieet) op.

Respect voor elkaar draagt bij tot een goede zorgrelatie.

Klachten kunnen altijd naar volgend mailadres:
administratie@tandartsenpraktijkmeerle.be